En regnig morgon



God morgon !

Näsan bara rinner och rinner och jag nyser och nyser men uppe är jag och detta beror på att Oliver sovit över och jag väckte honom i morse för diverse morgon bestyr innan Tony körde honom till dagis. Alltid trevligt när han sover över men bäst är morgonen, då är han väldans mysig :)

Alva har sen någon vecka tillbaka börjat vakna en gång under natten för ett mål ersättning och vad det är jobbigt, snacka om att varit bortskämd med hela nätter med sömn länge men det kanske vänder snart igen ?

Idag ska jag jobba ett kvällspass och efter det tar vi våran packning ner mot västkusten för att spendera tiden där fram tills Söndag förmiddag/eftermiddag, bara jag hinner hem till jobbet klockan 16.00. Ska bli skönt att komma iväg, håller tummarna för bra väder så att jag och Tony kan åka ut med båten och fiska på Lördag och undertiden får svärmor/farmor passa prinsessan.



Ha det toppen om vi inte hörs något mer denna dag.  ♥


Kommentarer
tjockismamman

Kan ju vara en ökningperiod hon har att hon e mera hungrig just nu..

Vänder säkerligen igen tror jag, personligen har min sömna aldrig blivit störd av att barnen vaknat på nätterna en gång för mat, hade alltid färdigt en flaska eller två i kylen och bara värma på dem sen tog vi aldrig upp barnen utan killarna fick ligga kvar i sängen så de somna om igen efter de fått maten..

Men de e ju så olika från barn till barn och sömnen..

2011-06-20 @ 08:46:04
URL: http://timaki-timaki.blogspot.com
Mia

Hon är säkert bara i en tillväxtperiod och det går nog över snart :)

2011-06-29 @ 07:51:40
URL: http://pienimustaenkeli.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0