En irriterad hjärna!



Har svårt för människor som alltid måste söka bekräftelse genom andra människor för att veta att man är duktig eller om man tycker att man gjort något bra och lyckasts med något. Visst man kanske mår bra av det och stärker självförtroendet och självkänslan men måste man söka bekräfelse hela tiden?

Varför frågar man människor saker när man själv vet svaret på en självklar sak, något som alla människor med sunt förnuft borde veta ?

Nej, nu måste jag sluta lägga energi på andra människor som irriterar min hjärna och kanske rensa "vänner" på Facebook som är orsaken till min irritation.

Jag har säkert också någon gång skrivit saker via Facebook för att få bekräftelse och veta att man är duktig och har lyckats men inte ens i närheten av varje dag och absolut inte hur många inlägg om dagen som helst  där man söker bekräftelse andra människor. Att man inte tröttnar, att inte andra människor mer än jag tröttnar på att läsa dessa inlägg ?!


Kommentarer
Mia

håller med.. helt värdelöst och vad man än säger till dom så blir dom ändå inte tillräckligt bekräftade :/

2011-06-11 @ 21:09:24
URL: http://pienimustaenkeli.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0