PRINSESSA PÅ ÄRTEN




Dottern har somnat för natten klockan 17.00 denna dagen och sover ännu. Hennes krafter måste tagit helt slut efter besöket på kolonilotten, aspö och den långa långa promenaden. Mamman håller tummarna för att hon sover fram till morgonen, ska dock väcka henne för mat innan jag ska sova men det lär bli en tidig morgon, tidigare än vanligt.

Min älskade gör varma mackor och jag har skrivit en massa blogg inlägg, måste ta igen för missade medan orken finns framme och man känner för att blogga. Jag ska sitta uppe ett tag till och sedan tar jag natten.

I morgon blir det en inne dag med städ och rensning i lådor och skåp, rensa sånt som ska slängas och sånt som ska ner till förrådet där det också behövs ta en titt inom en snar framtid eftersom att man knappt kommer in ...



Ha en bra kväll mina läsare :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0