MAMMA SOFIA



Ja, hur mår Mamma Sofia ? Kan säga att det går upp och ned i vågor. Ena stunden är allt på topp till det på en hand sjunker till botten. Jag som människa är inte gjord för att gå hemma och inte göra "något" bara en massa hushållsarbeten, jag älskar min dotter mest av allt och älskar att vara hemma med henne men jag saknar arbetslivet under dagtid. Har svårt att göra av med min energi hemma och blir istället bara trött och nästan deppig.

Jag umgås mycket med syster och Oliver, speciellt nu när vi är grannar. Vi hittar på mycket tillsammans med barnen för att fördriva tiden och göra av med energi och det känns toppen men när jag kommer innanför dörren hemma blir jag direkt trött och orkeslös ... Måste hitta tillbaka till mig själv, mitt glada och positiva. Fatta mig inte fel, jag är glad och positiv med min dotter men när det gäller mig själv ... om ni förstår ?


Kommentarer
Angelika - 18 år och mamma till William <3

Nej jag hoppas inte det blir några fler :(

Jo jag fröstår vad du menar.. ibland finns verkligen inget att göra på dagarna förutom hushållssysslor och det..

2011-07-24 @ 00:10:17
URL: http://kotek23.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0