ENERGI SOM BORTBLÅST




Min energi är som bortblåst, känner mig alltid trött och slö och allmänt lat. Jag förstår inte vad det kan vara ?
Min eviga mensvärk?  huvudvärk
en som aldrig vill försvinna ? Jag sover toppen om nätterna och får alla timmar sömn som jag kan tänkas behöva.

När jag var gravid hade jag den bästa energin någonsin. Full fart och fläkt alla timmar på dygnet som jag var vaken med både jobbm hushållssysslor och allt därimellan man kan tänka sig. Jag var alltid på topp !

Jag önskar att den energin kommer tillbaka snart ...


Kommentarer
TjockisMamman

Kan ju vara lite järnbrist du har och det är ju ändå bara 4 måander sen du fick barn och det tar ju ett tag för kroppen att komma tbax.. sen att dricka massa vatten skadar ju inte heller..när det vart så kvalmigt och varmt...



Om du inte ammar kan du ju testa rosenrot tabletter ger lite energi och stabiliserar alla hormoner också..

2011-07-07 @ 22:29:10
URL: http://timaki-timaki.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0