EGEN TID



Har på förmiddagen hälsat på min mormor och morfar och vad dom avgudar Alva, det verkligen syns och jag blir så glad. Har en speciell relation med min mormor och morfar då jag bott där mycket när jag och mamma och bråkat, det var nära till skolan och kompisarna i stan. Vad min mormor och morfar har ställt upp för mig, i ur och skur.
Dom finns alltid där, vad det än skulle vara. ♥


Bilden är från en annan dag i veckan, Alva sitter i kompisen Antons knä och jag blir så lycklig av denna bilden, kan inget annat än att le hur stort som helst, Mammas guldklimp !




Sitter här i soffan med datorn och kollar samtidigt på familjen annorlunda ( repris ) , längtar till det kommer en ny säsong, vet om att det blir det då jag läser några av mammornas bloggar. Kommer till hösten ?

När Alva sover vid denna tiden på eftermiddagarna passar jag på att ta mig egen tid som Sofia och inte Mamma och det är underbart, man måste ta sig tid för en själv för att orka med och vara en glad Mamma, i mitt fall.


Kommentarer
tjockismamman

jaa egentid är VIKTIGT när man har barn, en glad mamma är en bra och tålmodig mamma...



2011-07-14 @ 20:38:52
URL: http://timaki-timaki.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0