Välkomna till min nya bloggsida !


Hej Mina Vänner och välkomna till min nya bloggsida !

Har nu bytt sida att blogga på. Hände något konstigt med min förra blogg samt att jag inte kände mig riktigt nöjd med bloggsidan, http://sofialundstrom.bblog.se/  . Hoppas nu att jag kommer stanna kvar på denna sida, dels för er läsares skull men också min egen.

Jag har skaffat mig en blogg för att kunna ventliera mina tankar, det är så mycket nytt som händer i mitt liv. Om 30 dagar beräknas jag att föda mitt första barn, min sambo har en dotter sen ett tidigare förhållande och hon fyller till våren 7år och kommer bli en fantastisk storasyster. Kan väl vara nyttigt att skriva lite om vad som händer i sitt liv, samt samla på sig underbara minnen som man också vill dela med sig av till vänner och familj som man kanske inte träffar allt för ofta.

sen jag slutade jobba den 31 Januari 2011 i väntan på mitt barn plus att arbetet började bli på tok för jobbigt, jobbade som vårdbiträde på servicehuset bagaren i Skövde centrum. har jag vänt på mitt dyng väldigt mycket, lägger mig ganska sent men vaknar ändå tidigt och total somnar senare igen efter frukosten men vad gör det när man bara går hemma och inte har många tider att passa?

I helgen har det inte hänt mycket mer än att Oliver sov hemma hos oss mellan Fredag och Lördag, mosters lilla älskling. Han är helt fantastisk. Älskar bilar och bollar. Det första Oliver säger på Lördagmorgonen är "Måååål" och pekar på hockeyklubborna, helt underbart och jag längtar allt mer efter min bebis men nu är det inte lång tid kvar innan jag har mitt egna barn!
Efter Fredagsgodiset fick Oliver för sig att man kunde använda godisskålen som en hatt, vart får barn allt i från?




Just nu sitter jag här och skriver och små tittar på reprisen av melodifetivalen 2011 deltävling 1. Får väl se om det är något att ha? Personligen tycker jag det är rätt jobbigt med så många deltävlingar innan den riktiga festivalen. Men detta året kanske blir bättre ?


Tackar för mig denna gången och hoppas ni kommer följa mig, kommentera gärna ! : )


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0