Strålande sol och frusen kropp!




När solen lyser fint på himlen får man vårkänslor, bara minus graderna kan försvinna så kroppen kan värma sig!

Idag har det inte hänt mycket. Jag har köpt godis på grans, hittade även en fin godisskål :)
Min älskade sambo har städat bilen både utvändigt och invändigt, behövdes verkligen med tanke på alla stenar som hoppat in i bilen under vintern men mera kommer det säkerligen bli fram tills dess att gatorna är grusfria!

Jag har legat hemma under filten och slö tittat på tv och sedan fick jag ett samtal från underbara Frida, alltid lika trevligt att prata med henne.




Nu ska jag strax hoppa in i en värmade dusch ! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0