"Stellas Lekland"




Naomi har varit hemma över dagen och då blev det en tur till "Stellas Lekland" med svägerskans familj.
Naomi, 7år. Ida, 5år och Nelly 3år.

Vilket ställe, fantastiskt. Barnen lekte för sig själva och vi gick omkring och hade koll. Nelly desvärre är som en orkan och har ingen gräns. Allt ska hon göra och det är nu! Henne fick man självklart ha extra koll på!
3 timmar bara sprang iväg och det var inte lätt och förklara för barnen att man inte fick vara där mer än 3 timmar/gång.

Efter "Leklandet" blev vi bjudna på mat hemma hos mina svärföräldar, skönt att slippa laga mat!
Tack för den goda maten ! :)

Efter denna dagen var min kropp helt slut även om jag inte gjorde många knop på "Leklandet", väl hemma lyckades jag ändå inte vila. Min kropp får ingen ro längre, varje gång jag ska sluta mina ögon är jag livrädd för att vakna upp av att vattnet går!



Hur känns det när vattnet går? Blir man förvarnad eller bara kommer det?


Kvällen kommer nu bestå av :


  • Solsidan
  • Time out
  • Säsongprämiären av Big Brother



Kommentarer
Sandra

Det är inte alltid att vattnet går men för mig gjorde de det hemma. Jag vaknade av en obehagskänsla i magen och kände liksom som det knäppte till. Hoppade upp ur sängen och vattnet gick. Hade haft lite värkar innan.

2011-02-20 @ 20:45:45
Anonym

Vet att vattnet inte alltid går men ville veta lite om hur det kan kännas i alla fall och tack då vet jag lite :)

2011-02-20 @ 22:44:42
Alexandra

Förhoppningsvis får du värkar kanske kvällen innan eller så, så du har det lite på känn. Men jag förstår ändå din oro! Det närmar sig nu :)

2011-02-20 @ 23:26:58
URL: http://Nattstad.se/AlexandraAndersson


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0