Sista träffen och magbilder !

God Kväll Vänner !




I eftermiddag har vi varit på den sista träffen med föräldragruppen, fyra gånger har vi träffas samt en femte gång nere på familjerådgivningen men den var vi inte på.

Under dom fyra träffarna har vi pratat om, det jag minns ;
  • Förlossningen
  • Vad Pappan kan göra för Mamman under förlossningen
  • Olika "Födelseställningar"
  • Vad som är bra att packa med sig till Förlossningen
  • Bedövningar
  • Plötslig spädbarnsdöd
  • Haft besök av en sköterska från BVC som hade en massa bra information.
  • Haft en avslappningsövning
  • Haft besök av en amningsexpert
  • BB Tiden
  • Akut kejsarsnitt
  • Bra att ha hemma innan bebisen anländer
  • Bilbarnstolar
  • amning

Vi har säkerligen pratat om mera saker men inget som har fastnat i minnet. Mycket utav det vi pratade om kände jag redan till sedan tidigare då min syster och vänner berättat mycket.

Utav mig och Tony så är det faktiskt Tony som lärt sig mest skulle jag tro eller så har träffarna bara gjort honom mer orolig man vet aldrig med karlar !

För mig känns det nu skönt att träffarna är slut då jag personligen har svårt att göra samma sak vecka efter vecka på en planerad tid, känner att jag blir så låst. Nu ser jag fram emot våren och återträffen för att träffa alla föräldrar med deras barn !


Lägger nu upp några bilder som är tagna på min Graviditetsmage :)



Ultraljud 4:e Oktober 2010

Vecka 26


Vecka 29



Vecka 34, Strecket började synas i vecka 32. Syns väldigt svagt på bilden.



Vecka 36 och 30



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0