Saknar Jobbet !




Det har nu gått två veckor sedan jag slutade jobba och jag börjar verkligen sakna det. Kryper på väggarna här hemma vilket gör att jag bara sover och får ännu mindre ork. Jag sover för mycket vissa dagar !

Nu i efterhand så var jag nog väldigt snabb med att bestämma mig för att sluta jobba en månad innan BF men jag trodde verkligen att jag inte skulle orka med det mera, att jag skulle behöva "kämpa" fram till den sista Januari.  Jag hade kunnat fortsätta jobba tre dagar i veckan och med arbetskamraterna jag har hade det verkligen funkat, dom är så underbara och har under hela tiden hjälp mig med det tyngsta.

Saknar alla mina kollegor, ni är underbara !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0