"Pappa och Dotter dag"




Var på besök hos Pappa igår då det visade sig att dom skulle åka iväg på en rundtur med bilen. Eftersom att jag satt ifram och inte lade märkte till hans sambo och hennes dotter ibak ansåg jag att detta får bli en "Pappa och dotter dag" eftersom att det inte sker speciellt ofta.

Jag kommer nu sammanfatta bilfärden med bilder men måste bara tala om vad jag blev mest facinerad över. Jag såg en svävare i Hjo och för er som inte vet vad det är ska jag berätta. En svävare är som en "båt" som tar sig fram på luft, både på land, is, vatten och sumpmarker. Snacka om facinerande! Kommer självklart en bild på svävaren.



Första anhalt Hjo

Svävaren


Pappa och Hans båt



Pappa med hans sambos dotter



"Nöden har ingen lag"



En biltur genom fästningen till hamnen










Fikapaus vid Göta kanal








En färd på 4 timmar ochfort gick det kan jag lova !


Kommentarer
Katja

Vilken underbar dag låter det som :O)

2011-02-28 @ 14:37:41
URL: http://smultronduvan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0