"Morgonenergi"




Idag vaknade jag upp, pigg som en lärka! Satte genast igång med dagen som har bestått av :

  • Fixa disk och plocka i hemmet.
  • Färgade håret och Duschade
  • Fixade i ordning mig
  • Vidare mot affären
  • Hem till Min syster
  • Lunch på Mc Donalds
  • Hämta Oliver på Dagis
  • Hem till mig för massa lek och bus
  • Vidare på Kalas hos Nelly som fyllde 3år
  • Äntligen hemma igen och helt slut i kroppen

Känner att jag hunnit med en hel del denna dagen, gillar dessa dagar så jag slipper sova så mycket. Jag känner mig nu desvärre helt slut i kroppen och det känns som om halsbrännan ska ta död på mig. Nu ska jag lägga mig och sova och hoppas jag vaknar med lika mycket energi i morgon :)


Kommentarer
Annelie

En bra dag utöver sjukdom :)

2011-02-18 @ 00:18:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0