Min dag och en magbild i vecka 37 !




Har haft en riktig slappardag. Hela förmiddagen och en liten bit in på eftermiddagen låg jag i soffan och kollade tv och vips så somnade jag ! Lyckades samla energi så jag kunde ta mig ner till tvättstugan :)

Har inga direkta rutiner nu när jag inte jobbar längre utan går hemma och väntar på att våran bebis vill komma till världen.



Maten idag blev potatismos och till det blev det en "Mormor rätt". Köttfärs, lök blandat med brunsås och kryddor. Låter kanske inge vidare men det är verkligen mumsigt !


Nu ska jag titta på den "hemlige miljonären" och efter det
"Sofias änglar" " som jag spelade in.
Jag älskar våran inspelningsbara box, helt suveränt när man vill spola över reklamsnuttarna :)


Magen sjunker mer och mer och det känns att det närmar sig. Jag längtar så mycket efter att våran bebis ska komma, det går inte beskriva känslan. Denna bilden plus några till tog min syster på Alla hjärtans dag. Min Graviditetsvecka 37.



Ha en fortsatt bra kväll
för det ska jag ha, hoppas bara att jag lyckas somna sen även om jag sovit större delen av dagen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0