" Lägenhetsfri "




Under 1 år och några månader har jag hyrt ut min lägenget i Havstena i 2:a hand men nu är det änligen över och nycklarna är inlämnade. Jag hyrde ut den eftersom att vårat förhållande ett tag var "svackigt" och jag vågade inte riktigt lämna ifrån mig lägenheten men nu känns allt toppen och helt underbart. Äntligen " Lägenhetsfri "

Dagen startade med ett besök hos Annelie och Oliver, var snäll och körde dom till dagis och jobb. Annelie hade utvecklingssamtal med Olivers dagisfröken och då passade jag på att lämna in lägenhets nycklarna.

Väl hemma blev det att plocka hemma och byta sängkläder eftersom att jag ska tvätta i morgon. Senare blev det att besök i Thai butiken på Kvantum för att köpa ris ( Bästa riset för en riskokare )




Det viktigaste av allt för dagen : BB väskan är äntligen packad och förhoppningsvis är det viktigaste nedpackat!






Kommentarer
Alexandra

Vad packade du ner i väskan nu då? :) Kan behöva tips tills det blir min tur ! hehe Vad tar man för väska? en stor sportväska eller en vanlig liten resväska? :)

2011-03-01 @ 23:02:17
URL: http://nattstad.se/AlexandraAndersson
Anonym

En väska i lagom storlek.

Ganska mycket kläder till bebis, vet inte hur länge man stannar! Plus en snuttefilt och första nallen :)

Mjukis kläder till mig samt sköna tofflor.

Kameran!



Tror inte jag packade ner mycket mer än så, bor ju inte så långt från sjukan i fall man skulle glömma något och vill man ha en tidning eller något finns ju alltid pressbyrån :)

2011-03-01 @ 23:17:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0