Konstig Känsla !




Igår orkade jag inte blogga, försökte samla energi till det men hittade den aldrig. Minns knappt vad jag gjorde igår. Jag var hemma hos min Mormor och Morfar hem kort sväng med Mamma när hon skulle lämna en tidning till Mormor sedan åkte vi vidare till min syster och hennes son som är sjuk med hög feber och förkylning, jobbigt att se mosters lilla hjärta må dåligt.

Jag hämtade också ut ett paket från Ellos med bebis kläder, nu har våran bebis överflöd med kläder den första tiden. I paketet fick jag även med två förvaringspallar, verkligen bra eftersom att man kan sitta på dom men frågan är bara vart vi ska få plats med dom. Får ta en funderare på det!




Idag började dagen med att jag åter igen besökte mina underbara. Mosters lilla hjärta är fortfarande lika sjuk. Hemma hos Annelie somnade jag skönt på soffan medans hon städade och Oliver låg brevid mig och kollade på barnkanalen, hur mysigt som helst och jag älskade dom två något fruktansvärt mycket!

Väl hemma började jag känna en konstig känsla i kroppen. Jag visste inte vad jag skulle göra. Kolla tv? Vila? bara sätta mig? , Jag hade ingen aning utan fastnade ståendes i hallen helt ovetande tills jag lade mig på älsklingen sida av sängen och tårarna bara började spruta ut från mina ögon! Hur kan det bara bli så? Vet inte ens varför jag blev så ledsen. Senare på eftermiddagen hittade jag mig själv igen och medans min älskade låg och vilade i soffan passade jag på att städa utan att bli störd.

Nu ska snart Tony åka och hämta hem pizza och sen ska vi titta "på spåret".





Ha en bra kväll alla , ska skriva något inlägg till om frågeställningarna.


Kommentarer
annelie

Minns detta :P

2011-06-16 @ 16:20:30
URL: http://minegnahuvudroll.blogg.se/
Sofia

Minns det som om det vore igår!

Hur kan det bara bli så i kroppen ? ;)

2011-06-17 @ 06:45:19
URL: http://slundstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0