Jönköping


God kväll !

Dagen har spenderats i Jönköping hemma hos Rafie och Nineve, vilket var på tiden eftersom att dom flyttade dit strax efter att dom hade gift sig för ca ett år sen.

Dom bodde väldigt fint och det var trevligt att ha annat i Jönköpning att göra än Ikea och slösa pengar ;)

Medan grabbarna kollade fotboll så tog jag och Nineve en promenad vid vattnet. Det var väldigt kan men behövligt då vi både var väldigt trötta. På våran promenad fick jag syn på videung i träden vilket innebär att våren snart är  här, blev så glad när jag fick syn på dessa söta videung i träden. Vårkänslor även om det var svinkallt!

Nineve och Rafie väntar också sitt första barn är så glad för deras skull.  Tråkigt bara att vi inte längre bor i samma stad men det är ju skönt att man inte bor jättelångt i från varandra.

Hemkommen med stick i benen efter kylan så hämtade vi pizza, väldigt gott men blev fruktansvärt mätt.








Dessa små underbara hittade jag sittandes på ett träd i Jönköping ! Vårkänsla !







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0