Inbrott och Varola !




Inbrott på Café 46 natten till Fredagen och inte fick dom med sig något, kakor och dricka. Vad det värt det? Bara en massa mer jobb för familjen Askeröd och mig! Kostar mer för oss att återställa än vad dom fick med sig!
Fruktansvärt ovärt. Hela dagen spenderades alltså på Cafet och hjälpte till med diverse.

Jag gjorde bland annat Chokladbollar, var ju tvungen att fylla upp med något i montern då vi fick slänga allt annat pga glassplitter. Diskade, tog kunder och det blev dessutom ett besök på Gustafssons blommor för att hämta en låda tulpaner till Blomkällan. Dagen rusade iväg och efteråt var jag helt slut i kroppen, jag som "känner och tror" att jag hade kunnat fortsätta jobba. Skulle inte tro det, hoppas min hjärna har fattat det nu !

Väl hemma blev det mat, spagetti och köttfärssås och efter det blev det ett besök på Telia så Tony kunde hämta ett Mini sim till sin nya Iphone 4.

Blev ett besök ute i Varola hos Mamma och Pelle där också Oliver befann sig då han ska sova där i helgen. Vi fikade glass och kakor och stannade även för att titta "på spåret" , inte mitt favorit program men Tony gillar att titta på det. Gubbvarning ? ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0