Frågeställning - Dag 9




Något ni inte vet om mig


Jag var under en ganska lång period helt frälst i kossor. Hur kan man tycka om kossor så mycket?
Det är en bra fråga jag ställer mig själv!

Det började med att vi flyttade ut till Varola och vi åkte över till bonden för att kolla in kalvarna och gud vad söta dom var! Sedan dess har kossor haft en stor plats i mitt liv.





Jag började samla på ko saker, tecknade kossor.

  • Prydnad kossor
  • Tallrikar
  • Muggar
  • Klistermärken
  • Vykort
  • Kossedjur

Allt man bara kan tänka sig, bara det var kossor på och söta skulle dom vara !
När jag flyttade ihop med min sambo blev det att mina kossor fick flytta ned i förrådet pga platsbrist men när vi flyttar till ett större boende ska dom få flytta in i värmen igen!

Måste tillägga att när jag kände mig konstig i kroppen tidigare idag hade jag sönder min allra finaste ko mugg, blev en spricka rakt igenom muggen! Hur ska jag nu laga detta tänker jag? Får ta mig en funderare men när muggen gick sönder hamnade gråten i halsen igen men tänkte mig för och höll tillbaka. Inte kan man gråta över en mugg? Även om det är den finaste ko muggen jag äger!





Jag längtar tills våren är här och det är dags för koutsläpp , får en sån underbar känsla i kroppen när dom springer ut i det fria !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0