Frågeställning - Dag 5 och 6




Idag på Alla hjärtans dag passar det väl alldeles ypperligt att skriva om "Kärlek" samt mina "Syskon" !


Kärlek

Ta väl hand om kärleken , vårda den väl. Att känna kärleken till en annan och samtidigt få den besvarad är den bästa känslan som finns !







Mina syskon

Jag har två "småsyskon" fast dom är inte så små längre men det kommer alltid att vara mina yngre syskon som jag ser efter extra mycket, tror att det blir så när man är storasyster. Man vill sina småsyskon deras bästa! Annelie 20år och David 19år. Under våran uppväxt bråkade vi väldigt mycket, kom sällan överens men tiden gick och vi blev äldre och vi förstod nog att man måste vårda relationen till sina syskon. Vi tre älskar varandra något otroligt mycket och vi finns alltid där för varandra, kvittar vad det är för tid på dygnet.





SyskonKärlek !


Kommentarer
Annelie

Älskar dig

2011-02-15 @ 18:15:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0