Frågeställning - Dag 4



Vissa dagar kommer det hända om jag skriver om två frågeställningar bara för att jag vill hinna klart innan våran bebis kommer så här kommer också "frågeställning dag 4"


Vad äter jag?

Jag har aldrig varit personen som längtar efter sommaren för att grilla kött, mest tyckt att det är ganska jobbigt eftersom att jag inte tycker om kött. Jag äter kött men inte stora mängder eller så har jag ätit för att jag "måste".

När jag träffade min sambo så visade det sig att han var vegetarian, ju mer jag och Tony träffades desto mindre kött blev det i mitt liv.

Nu är min kropp van vid att bara få vegetarisk mat, äter jag annat så rasar magen ihop. Jag kallar mig inte vegetarian det är bara att jag inte är speciellt förtjust i kött!
Dom gånger jag äter kött är hos mina föräldrar eller hos syster min men också när Naomi kommer hem.

Vårat barn kommer inte bli vegetarian, det är vi överens om. Vårat barn får själv bestämma när han/han är gammal nog så när vårat barn börjar äta vanlig mat blir det att tillaga två rätters varje dag ;)


Min favorit mat

  • Tacos
  • Min hemmalagade Potatismos
  • Lasange
  • Min sambos "kött"färssås


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0