Frågeställning - Dag 20



Pappa



På äldre dar har jag och Pappa fått en väldigt bra kontakt och speciellt nu när jag väntar hans barnbarn. Jag känner verkligen att han bryr sig och det är guld värt eftersom att vi inte träffades mer än varannan helg när jag var liten. Önskar att jag och mina syskon hade bott där oftare.

Min Pappa är världens bästa, han finns där i alla lägen bara man säger till att man behöver hjälp. Pappa ska snart bli Morfar för andra gången och ser väldigt mycket fram emot det. Han hoppas det ska bli en Arvid/Alva. Vad tycker ni om dom namnen ?


Vi bor inte långt ifrån varandra men ändå träffas vi inte alls ofta vilket är väldigt tråkigt tycker jag. Men igår hade vi en "Pappa och Dotter dag" i mina ögon, ska skriva ett eget inlägg om detta.


Min Pappa situation är speciellt. Pappan jag pratat om är mina syskons pappa men han är funnits i mitt liv sen jag var en bebis eftersom att min biologiska Pappa inte ville ha mig i sitt liv. Klart det känns jobbigt när ens biologiska Pappa inte vill veta av sitt barn men nu i vuxen ålder spelar det absolut ingen roll för mig, jag har fått en annan Pappa som blir morfar till mitt blivande barn. Jag har fått en Pappa som vill veta av mig och som tog sig tiden till att uppfostra mig till den jag är idag. Jag älskar dig Pappa!

Lillebror , Pappa och Jag




Kommentarer
Katja

Fina namn ju :O)

Fast Alva tkr jag mer om, Arvid är för vanligt.. ;O) Men det är bara jag. Arvid ÄR fint namn!

Lycka till!

2011-02-28 @ 14:39:01
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Katja

Fint skrivet om Steve också <3



Min gudmor är ju Helena vet du ju.. o gudfar är ju Ingemar.. Jag tkr det är tråkigt att inte ha någon som helst kontakt med sin gudfar. Det är ju två personer som ska finnas i ens liv?

2011-02-28 @ 14:40:43
URL: http://smultronduvan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0