Frågeställning - Dag 2



Vad är viktigast i världen för mig ?



Kärlek - Kärleken till mitt ofödda barn är det starkaste för mig, jag tror inte man kan älska något mer än vad man älskar sitt eget barn? Jag kommer göra allt för mitt barn och ställa upp i vått och torrt för resten av mitt liv. Kan det finnas någon bättre kärlek?

Lycka- När det går bra i livet, allt rullar på utan motgångar.

Familj- Min familj är det jag värderar mest och jag räknar med väldigt många personer i min familj men kärnfamiljen är min sambo, hans dotter och vårat ofödda barn. Mina föräldrar, morföräldrar samt syskon och syskonbarn räknas också in i min familj. Mina Farföräldrar gick bort när jag var liten så dom minns jag inte mycket av.
Familjen kommer finnas med för resten av livet !

Vänner- Hellre få vänner man kan lita på !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0