Frågeställning Dag - 17




Ett starkt minne


Ska nu dela med mig om ett starkt minne som hände häromdagen, Mosters älskling gör att mitt hjärta smälter.
Oliver förstår mer och mer att det finns en bebis i min mage. Han klappar magen och kramar den men denna gången skedde något mer, att barn kan vara så smarta!

Annelie stod och lagade mat och Oliver fick en morotsbit att tugga på, omtänksam som han är matade han mig med morötter och helt plötsligt drar han upp min tröja och stoppar en morotsbit i min navel  (som fortfarande går inåt) och säger bebis, klart att bebisen också ska få smaka på morot ! Han matade sin lilla kusin, att han är så smart och mitt hjärta smälte. Känslan var så underbar och jag har inte kunnat sluta tänka på det.

Så underbart, jag längtar så mycket efter våran bebis !




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0