Frågeställning - Dag 16




Min första kyss


Självklart förstår jag att det är den allra första kyssen i livet man ska skriva om men jag vill minnas den första kyssen med min älskade Tony, Pappan till mitt barn, min blivande man!



Jag var helt inställd på att jag skulle få Tony men trodde aldrig det kunde bli sanning, trodde det bara skulle finnas i mina drömmar men tack vara min vän Martina som skickade ett sms till honom "från" mig så tog det fart!
Jag trodde inte det skulle bli sanning eftersom att det skiljer så många år, inte trodde jag han ville ha mig! Mellan mig och Tony skiljer det 9år men idag märks inte det. Vi älskar varandra och då har åldern ingen betydelse.

Jag tror att den första första kyssen skedde efter en utekväll på Bogrens. Jag minns att vi höll handen i stan men ingen kyss. Kyssen minns jag när vi först kom till min lägenhet på Norrmlam, Tony skulle sova över. Den kvällen och natten var helt underbar utöver att min älskade vän blev lite "borttappad".


Har jag fel får min älskade rätta mig med en kommentar ! ;)


Kommentarer
Anonym

HAHA! Härliga tider :)tänker tillbaka på fontänen :)JÖSSES

2011-02-23 @ 18:04:21
Anonym

Ryser jag bara tänker på fontänen ;)

2011-02-23 @ 20:17:33
Anonym

Ryser bara jag tänker på fontänen ;)

2011-02-23 @ 20:18:21
Katja

Hejsan :O)

Mysigt ju.. Kommer bara ihåg när jag träffade Daniel, ett par kompisar parade ihop oss.. Trodde aldrig det skulle bli vi, men... :O) Oj så det pirrade i magen o än idag..

Önskar er all lycka i framtiden! Och åldern har ingen betydelse.. Mellan mamma o pappa skilde det 18 år, dom älskade varandra och jag tror in till slutet!

KRAM!

2011-02-24 @ 15:39:41
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Erika

vad fiint! :D

2011-02-24 @ 16:39:26
URL: http://erikafundberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0