Frågeställning - Dag 15




Mina drömmar

Låter tråkigt men just nu har jag inga direkta drömmar mer än vårat barn kommer bli en frisk och aktiv liten människa med en massa sprudande energi och ett fantastiskt humör.

Jag önskar att jag snart kan komma på vad jag vill göra med mitt liv, vad jag vill läsa till men det finns så mycket att välja på och jag har ingen aning. Kommer jag inte på vad jag ska läsa till innan mammaledigheten är slut kommer jag fortsätta läsa till undersköterska. 

Att jag och Tony ska hitta ett hus utanför staden eller flytta till en annan stad men ändå i närheten av Skövde där vi har alla nära och kära. Ett barn för oss räcker eftersom att han också har Naomi men man vet aldrig. Drömmer också att vi en dag kan bli ekonomiskt oberoende genom att vinna på Triss eller vad som helt men lyckan i livet är ändå det viktigaste av allt !

Kärlek och Lycka övervinner allt !




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0