Frågeställning - Dag 12




Min bästa vän men också min syster !


Min bästa vän är min syster Annelie! Hon är en underbar person som man kan prata med om allt, precis allt och hon lyssnar jämt och kommer med goda råd och förslag. Vad skulle jag göra utan min syster?

Som små var vi lite som hund och katt, kom sällan överens men umgick jämt, hur det nu går ihop men ens syster är alltd ens syster och kommer alltid finnas i ens liv. Vad som än händer. Med åren har vi kommit varandra närmare och bråkar sällan och om vi mot förmodan skulle göra det blir vi sams snabbt.






När jag fick reda på att Annelie var gravid med Oliver och att hon skulle flytta till Olivers Pappa uppe i Gävle bröt jag ihop, hur skulle jag klara mig utan henne? Tiden gick och vi gled mer och mer ifrån varandra. Visst pratade vi på telefonen men det är inte alls samma sak. När Oliver var drygt ett år flyttade dom hem igen, tyvärr under tråkiga omständigheter men gissa om jag blev glad över att få min älskade Annelie tillbaka!

Vi hittade fort tillbaka till varandra och sågs verkligen varje dag. Annelie , Jag och Oliver. Nu var det vi!

Jag vet inte vad jag skulle göra om Annelie inte fanns, hon är verkligen min stöttepelare i livet! Min älskade "Lillasyster" :)






Kommentarer
Annelie

Blir tårögd :) älskar dig bästa syster <3 kommer alltid vara vi!

2011-02-20 @ 02:00:55
URL: http://minegnahuvudroll.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0