Frågeställning - Dag 1


Från och med nu så ska jag skriva om dessa frågeställningar dels för att det kan vara trevligt för er läsare att lära känna mig bättre och vem vet, jag kanske kan lära känna mig själv bättre ? :)


Dag 01 – Vem är jag?
Dag 02 – Vad är viktigast i världen för mig?
Dag 03 – Djur
Dag 04 – Vad äter jag ?
Dag 05 – Kärlek
Dag 06 – Mina syskon
Dag 07 – Midre bra sidor
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Något ni inte vet om mig 
Dag 10 – 15 år
Dag 11 – Jobb
Dag 12 – Min bästa vän
Dag 13 – Mamma
Dag 14 – Tatueringar
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Ett starkt minne
Dag 18 – 18 år
Dag 19 – Min barndom
Dag 20 – Pappa
Dag 21 – Visa ord
Dag 22 – Bra sidor
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Ett sista ögonblick i livet
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Vardag
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Om 20 år...
Dag 30 – Begravning


DAG 1 - Vem är jag ?

Är 22 år gammal och väntar mitt första barn den 10:e Mars. Jag är sambo med Tony och han har en dotter som bor hemma hos oss varannan helg. Vi bor på Norrmalm i Skövde och jag trivs väldigt bra men vi tittar runt på andra boenden eftersom att det kommer bli ganska trångt nu när vi väntar tillökning i familjen.

Jag är Timanställd på Servicehuset bagaren men just nu går jag hemma med havandeskapspenning i väntan på våran bebis men ska inte sticka under stolen med att jag saknar jobbet.

Efter min mammaledighet får vi se vilken riktning mitt liv kommer gå i. Söka andra jobb eller börja plugga?

Hur är min personlighet? Tycker det är svårt att svara på det själv men jag är en glad själ med kort stubin när det kommer till vissa saker men ska bli bättre på det!  Jag är omtänksam och väldigt mån om min familj och omgivning !

Min Kusin Katja tycker jag ska lägga till "Glad och positiv med ett skratt som smittar av sig".
Tackar för dessa varma ord !

Något mera som ni vill veta om mig ? Fråga gärna ! :)


Kommentarer
Katja

Tkr du ska lägga till i din personlighet att du är glad o positiv och har ett skratt som smittar av sig och det ÄR verkligen positivt :o)

Det intrycket får jag oftast (till 99%) av dig när vi ses :o)

Snart dags för bebis, så nyfiken juh..

Ett nytt liv föds och ett annats liv börjar någon annanstans, kanske? ;)

2011-02-12 @ 10:48:26
URL: http://smultronduvan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0