Falköpingsbadet



God kväll !

Efter att vakna upp med en känsla av att jag bara blundat och inte sovit något så startade dagen tidigt för att sedan ta en tripp till Falköping med min Mamma och Mormor för att plocka upp min Morbror för att åka vidare in till Falköpingsbadet.

Varmvatten bassängen är så härlig, man vill inte gå ur, plus att jag känner mig som en fjäder i vattnet. Underbart !
Bastu mellan varven och sedan till varmvatten bassängen. Timmarna gick fort.

När vi slappat klart i vattnet var det dags för lite mat och det på tiden vill jag lova eftersom att jag var vrål hungrig och som vanligt blev det självklart pizza och världens bästa Mormor bjöd.

Väl hemma så känner jag mig helt slut i kroppen men lyckas ändå inte somna in för lite vila utan det blev bara att ligga ner i soffan och slappna av.

Min sambo ligger nu och snarkar på soffan och jag sitter här eftersom att det inte finns något vettigt på tv. Tycker det är konstigt att det på veckorna alltid finns något att se men när man väl kommer till helgen så finns det inget bra att se på kvällarna och på dagarna går det bara en massa repriser !





Ha en fortsatt bra kväll, Kramar !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0