Café 46




En snabb resume av gårdagen ;
Skulle träffat Frida och hennes son Anton för en fika på stan men Frida mådde inte allt för bra så det får bli en annan dag snart i stället. Dagen spenderades i stället tillsammans med Annelie och Oliver och vi tog en tripp hem till Mamma i Varola för en fika. Vi åkte genom Skultorp för att hämta lite fika på Café 46.

Efter besöket hos Mamma så var det bara att fortsätta tvätta och eftersom att jag har en sån snäll sambo så fixade han det. Frågan är vad jag skulle göra utom honom ? Tony är någon som jag alltid kommer att älska, måste ju vara så eftersom att han är Pappan till mitt barn. Han har ju också sett till att den lilla guldklipmen snart är i världen!

 

 

 

Min Älskade Tony sommaren 2010 i Hjo där vi åt glass och kollade in min Pappas nya båt.






Inatt
vid 02:00 tiden så vaknade jag av världens halsbränna och efter det var det verkligen svårt att somna om, halsbrännan har vart det värsta under hela min graviditet men jag har hört att det försvinner nästan direkt efter att det lilla livet kommit till världen? Jag hoppas att det blir så.

Under dagen har jag inte gjort många knop mer än att vara i Skultorp hos svägerskan på Café 46 medan min sambo var hos tandläkaren. Jag och Emely åkte till Gustafssons blommor för att se om det fanns några fina blommande blommor till blomkällan som också ägs av svägerskan samt svärfar, blomkällan ligger alldelses intill Café 46 i samma lokal. Efter Gustafssons blommor så blev det en tripp in till Coop Forum för att inhandla en hel del grädde och då menar jag verkligen en hel del! På väg till kassan ringer min älskade och är färdig hos tandläkaren och undrar vart jag är, han vill fort hem och vila eftersom att han får väldigt stark bedövning.


 

 

Detta är en bild på min allra första smörgåstårta jag tilllagat själv på Café 46. Denna är gjord sommaren 2010 och eftersom att jag blev väldigt stolt över den så var jag ju självklart tvungen att ta ett kort på den !
Måste också tillägga att Café 46 har den bästa smörgåstårtan i hela Skövde !







Väl hemkommen så somnar Tony i soffan och jag kollar på inspelade avsnitt på Tv, "Sofias änglar" samt "Cougar Town". Jag tycker att "Sofias änglar" skiljer sig från mängden när det gäller alla dessa tv program. Dom går verkligen in på djupet och det är verkligen människor som behöver hjälp efter en tragisk händelse i deras liv. Mitt ansikte läcker lite till varje program.

Nu har maten landat i magen och resten av kvällen kommer tillbringas i soffan.


Ha en bra kväll och ni som läser, kommentera gärna !


Kommentarer
Angelika

Man kan ju verkligen lova att man blir sugen på din smörgåstårta!! =) <3

2011-02-12 @ 21:43:55
URL: http://kotek23.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0