14 dagar till beräknad förlossning!




Igår var det 14 dagar kvar till beräknad förlossing och jag känner mig ganska lugn, bebisen måste ju komma ut på ett eller annat sätt. Jag hoppas bara att allt kommer gå så fort att jag knappt hänger med i svängarna men tänk vilken känsla man kommer få i kroppen när man ser sitt barn för första gången. Är säkerligen den bästa känslan man kommer uppleva i livet!

Jag känner ångest inför BB väskan eftersom att jag inte packat den än, det känns om det är mycket man ska packa ned, min hjärna blir helt blank när jag ska packa den. I morgon eller i helgen ska jag se till att få den packad med tanke på att tiden börjar rinna ut och bebisen kan komma när som helst!


Tänk att det bara är 2 veckor kvar utav 9 Månader, hur fort har inte tiden gått ?


Förkyld som jag är har det blivigt en promenad till Tonys jobb för att hämta bilden så jag kunde åka hem till Annelie och Oliver en sväng. Älskar verkligen att umgås med dom, tiden går så fort när man leker med Oliver och han är alltid så glad!

Idag lekte vi med lera (kommer inte ihåg vad det heter) men roligt var det och Oliver uppskattar det och det blir en lugn stund :)

Resten av dagen har bestått av slapp och "matlagning" Pommes frites och korv kallar jag inte för matlagning eftersom att man knappt behöver anstränga sig ;)

Nu ska jag snart åka i väg och hämta Annelie på körskolan och köra hem henne så hon slipper gå i denna kylan. Himla roligt att hon ska börja med sitt körkort och för henne med hennes hjärna kommer det gå lätt som en plätt ! :)


Oliver håller på med leran :)





Min och Annelies "Lerkonst" Paprika, Majs, Banan, smörgås och fisk !



Vill ni läsare att jag ska skriva om något speciellt ? Lämna gärna önskemål i en kommentar :)


Kommentarer
Alexandra

Heter det inte play-do deg eller något? :P

2011-02-24 @ 21:17:38
URL: http://nattstad.se/AlexandraAndersson
Annelie

De va en mysig stund när vi lekte med leran och tack för att du körde mig gumman.. du är så snäll!

jag har körkortet snart i fickan ;) tack för att du tror på mig. PUSS

2011-02-24 @ 21:29:55
URL: http://minegnahuvudroll.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0