Sista natten tjugohundraelva

Ligger här i sängen och ska sova sista natten på detta året.
När tolv slaget i morgon kväll har passerat och raketerna lyster fint går vi in på det nya året, tjugohundratolv.

Året som har varit har medfört en massa underbara händelser men också motgångar, motgångar som följer med in på nästa år vare sig vi vill eller inte men det är något vi kommer att fixa tillsammans jag och min lilla underbara familj!

Håll utkik för i morgon kommer förhoppningsvis en bild bomb över året som har gått :)

Jag önskar er alla gott nytt och med en massa lycka och kärlek!



Kommentarer
Sanne - Mamma till Lykke

Tack så mycket. Jag hoppas det iallafall. Kram

2011-12-31 @ 10:41:37
URL: http://lykkeochjag.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0