Höstterminens avslut

Höstterminens slut börjar närma sig med stormsteg och hur har det gått?

Denna första korta termin har gått riktigt bra, vissa ämnen kommer vara klara i början på vårterminen och andra ämnen finns det massvis kvar i men jag bör hinna till den tjugosjunde april trots en praktikperiod på fem veckor, jag har jobbat många år inom vården men jag tar emot praktiken på norrmalms hemvård med öppna armar. Känns skönt att få foten på en annan arbetsplats!

Jag kommer att komma i mål, jag känner det och de kommer gå toppen! Jag startade utbildningen år 2007 i kombination med arbete ( med några uppehåll ) och avslutar studierna höstterminen 2012 i kombination med mammaledigheten.
Känner mig stolt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0