Hittat Gnistan

God förmiddag!

Prover igår kändes kanon så nu håller vi tummarna för att det går vägen. Även den besvärliga uppgiften i social omsorg är godkänd och klar genom ett muntligt framförande.

Jag hittade återigen gnistan och det känns fantastiskt. Jag gjorde massvis hemma igår som nu ska renskrivas under helgen och skickas in via fronter.

En uppgift i social omsorg
En uppgift i omvårdnad
En uppgift i rehab/hab
Påbörjat en annan uppgift i social..
Förberett mig inför nästa medicin prov!

Fick hur mycket som helst gjort och allt gick i ett och flöt på bra.. Jag sitter nu i skolan och ska gå på en föreläsning om omvårdnad vid psykiska sjukdomar, spännande :)

Ha en kanon dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0