Dagmar

Jag vakar strax efter 03.00 utav en mardröm och hör hur något står och slår. Hjärtat klappar fortare och fortare, vill jag veta vad som slår, vågar jag titta?
Jag väckte min älskade och han hörde direkt att grannens balkongdörr står och slår, mindre trevligt och nu ligger jag här i sängen och inte kan sova.
Förhoppningsvis kommer dom snart hem och kan stänga annars får vi leva med det fram tills att Dagmar bestämmer sig för att sticka i från Skövde och Norrmalm..

God morgon? Helst inte med tanke på att klockan bara är 03.29.. Usch för att inte kunna somna om, jag gör ett nytt försök med att räkna får...

Kan säkert vara någon som har missat det, Dagmar är stormen som är på väg in från Norge om jag hörde rätt?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0