BLOGGERSKA ?


Kan inte längre kalla mig själv för bloggerska, har helt tappat suget och lusten till att blogga. Ibland är det helt underbart skönt att bara skriva av sig eller göra ett inlägg om speciella tillfällen jag vill dela med mig av.

Vad har hänt sen sist?! Minns knappt! Dagarna går i ett och flyter samman med varandra.

Dottern är numera passerat fem månader och det händer allt mer saker hela tiden. Hon vänder sig från rygg till mage, pratar konstant, äter gröt på morgonen och älskar det men smakportionerna med mat gillas inte alls. Hon vill stå upp för det mesta och försöker man sätta henne stretar hon emot med benen. Älskar att plaska i badet och leka med krabban i från sjöjunfrun!

Har övergått till kläder i storlek 62 även om det är lite svårt men det är så olika från butik till butik.
Vilken affär tycker ni är bäst med barnkläder, som passar era barn bäst?
Jag vet att det aldrig mer handlas barnkläder från cubus, inte i vårt hushåll. Käderna sitter som sopsäckar!



Kommentarer
sandra

På åhlens handlar jag gärna till Daniel, färgglada & fina kläder =) Han är ju en smalis och jag hittar aldrig något som inte är för stort på "bredden" & det är lite tråkigt. Spelar ingen roll vart jag handlar verkar de som.

2011-08-21 @ 21:18:00
Alexandra

Jag gillar H&Ms bebiskläder och Newbie serien från Kappahl :)

2011-08-21 @ 21:46:07
URL: http://nattstad.se/AlexandraAndersson


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0