Underbar vårhelg






( 110416 )

Dagen startade med att vi åkte till Tibro för att hämta Naomi hos hennes Mamma för att sedan åka vidare till mina svärföräldrar på mat och tårta. Vi åt tårta bara för att Naomi hade fyllt 7år och Alva 1 månad.
Svärfar höll på att riva altanen och vi passade på att vara ute oc titta på, Alva sov skönt i bilstolen och Naomi sprang in och ut. När maten och tårtan landat i magen åkte vi hem till Annelie och Oliver så barnen kunde leka.
När kvällen närmade sig var det dags för Naomi att åka hem.. men hon kommer tillbaka under påskveckan för att sova två nätter.








( 110417 )

Större delen av dagen har spenderats ute i Varola i det härliga vädret. Vi fikade. Lekte. Annelie övningkörde och Alva sussa gott i barnvagnen. Jag hittade en ödla i trädgården, trodde först det var en orm. Jag och Annelie kikade in i jordkällaren som finns på trädgården, lite läskigt och in vågade vi inte gå. En härlig dag på landet, önskar att jag hade ett eget hus med en egen trädgård. Det är drömmen!
Hittade en fin bild på mig och mamma för många år sen! ♥

Hemma i stan igen åkte min familj för att leta efter ett litet växthus vi kan ha på balkongen men lyckades inte hitta något som föll oss i smaken, letandet får fortsätta en annan dag.

Jag fick ett fnatt och började pyssla i "lägenhetsträdgården".

Nu ska gosa ner mig i soffan med sambon och titta på big brother och sedan ska jag sova.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0