Torsö





Torsö är en underbar Ö, skulle inte kunna bo där då det är för långt från stan men många timmar i mitt liv skulle jag kunna spendera där. Min arbetskamrat Anneli och hennes familj bor helt underbart på Torsö, en perfekt plats!
När jag åkte över bron blev jag helt ställd, så underbart fint att jag nästan glömde att kolla på vägen!
Farligt men det är ju så fint, speciellt nu på våren efter den långa kalla vintern!
Jag lyckades ta några kort från bron då det inte kom några bilar bakom mig!




Kommentarer
Katja

Torsö har en stor plats i mitt hjärta.. Pappa och familjen vi var där varje sommar, campade, fiskade, åkte båt, grillade, badade.. Helt underbart! Så jag saknar honom och det..

När far gick bort, så var första tanken att fixa en sten därifrån som gravsten.. Och vi simmade, jag, bror, Mikkan och Daniel, letade och letade så hittade vi den. Antar du varit upp en gång hos far o kikat på graven :O) Från Torsö hittade vi den <3 Är där ofta och minst varje år!

2011-04-28 @ 23:18:55
URL: http://smultronduvan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0