Snabb leverans !





Ett snabbt inlägg om att barnvagnen nu har anlänt ! :D

Vi var på barnkupolen mellan 16.00 - 18.00 igår eftermiddag och kikade barnbagnar och beställde då den vi bestämde oss för. Leveranstiden skulle vara från 10 dagar - 3 veckor men det är bara att vänta tänkte jag, tyckte ändå det var snabb leverans.

På förmiddagen ringer telefonen och det var Mats från barnkupolen. - Jag har en jättesnygg färdig monterad barnvagn ståendes här till dig.
Jag blev helt paff och tyst i luren.

Butiksägaren hade ringt leverantören igår kväll som var på väg mot stockholm men som stannde i Skövde och lämnade av just en sån vagn vi hade beställt. Tack Barnkupolen för att ni kom till Skövde, älskar den butiken. Jag fick även reda på att barnkupolen ska fortsätta bygga ut och till sommaren kommer det finnas en frisör där, just för barn men även vuxna. Behövs verkligen en frisör anpassat för barn mer än Commerce frisören.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0