Sjukhusräkning!




Jag ser rött! Här ska man tydligen behöva betala för tiden man inte är på BB, hade jag vetat att det skulle kosta med permission hade jag för sjutton stannat kvar och ätit deras mat, använt deras blöjor, haft bindor till mig och använt ersättningen som fanns där till Alva!

Vad är det för jävla sjukvård vi har i denna kommun, vet inte om det är samma i andra kommuner?

Dom tycker alltså att jag ska betala för två dagar bara för att jag inte ännu var utskriven och står med i någon jävla dator. Jag blev tillsagt att tömma rummet och skåpet för att någon annan kommer använda "mitt" rum.  Det är inget hotell jag betalar för där man kan komma och gå som man behagar men man kan ju fan börja undra!

I morgon blir det ringa samtal och ifrågasätta detta!


Kommentarer
Angelika - mamma till William <3

Detta var inte alls roligt att läsa.. :o Trodde faktiskt att det inte kostade alls att ligga där inne men så fel jag hade.. :(

2011-04-19 @ 17:52:58
URL: http://kotek23.blogspot.com
Anonym

Låter helt skumt, på dem bara fia!

2011-04-19 @ 21:08:48
URL: http://minegnahuvudroll.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0