Kärleken övervinner allt! ♥




Jag har alltid drömt om att ha en familj med Mamma, Pappa och Barn. En familj där allt är frid och fröjd och man uppskattar varandra, man visar vad man känner och man kan prata om allt. Både om det positiva och negativa.
Jag vill att min dotter alltid ska ha både sin Mamma och Pappa vid sin sida under samma tak.

Jag och Alvas Pappa har haft våra upp och ned gångar men alltid har vi lyckats hitta tillbaka men denna gången känns det svårt. Vi båda vill finna det vi från början hade med kärlek och uppskattning men vet inte hur vi ska ta oss dit. Vi ska kämpa får våran kärlek och för våran Prinsessas skull för vi älskar varandra.

Förhoppningsvis är våran kärlek stark nog för att klara av denna svacka! ♥


Kommentarer
tjockismamman

Att bli föräldre FÖRSTA gången sätter press på förhållandet..

Det är TUFFT och Jobbigt men häng kvar så blir det bättre...

Skriv brev till varandra om ni har lättare o prata ut om saker o ting sådär eller att inte finns tid och sätta sig lugn o ro o snacka om vad som e fel..



Vi hade också en stor svacka när vi fick våran FÖRSTA barn och tydligen är man INTE ensam om det så..häng kvar kärleken finns där så oroa dig inte..



KRAM KRAM

2011-04-24 @ 13:38:20
URL: http://timaki-timaki.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0