Grått på himlen...





Idag är det inte alls något fint vårväder här hemma i Skövde. Har regnat lite smått och hela himlen är täckt av grå moln. Jag blir väldigt trött av detta väder och lite små deprimerad så idag ska jag och Alva bara stanna inne, i alla fall tills sambon kommer hem och vi ska till Maxi och handla. Håller tummarna för att jag får på mig några skor efter gårdagens skoskav som nu blivit en stor vattenblåsa på vardera hälar!

Alva ligger nu och vilar och jag funderar på att göra detsamma i några minuter, vila hjärnan och ögonlocken.
Det blev inget långt inlägg idag men blir så när man inte gör så mycket vissa dagar. Jag och Alva har alltid något att göra vilket är skönt men vissa dagar måste man bara vara och lunka omkring i pyjamasen hela dagen ! :)


Ha en bra dag så hörs vi förhoppningsvis i morgon eftersom att jag nu ska göra ett allvarigt försök med att blogga varje dag och inte varannan eller var tredje!


Kommentarer
Anonym

Japp man ska vila när bebisen vilar....

2011-04-13 @ 20:11:25
URL: http://tjockismammanpatjocken.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0