God Morgon !


Bilden är tagen, 2011 04 09



Redan Torsdag igen, vart tar veckorna vägen !?


Jag är idag extra pigg trots nattmatningar. Tony matade Alva sista gången vid 23.00 och hon vaknade sen vid 02.30 och sedan klockan 06.00 och då var jag pigg som en lärka och klev upp för en kopp thé och "vakna med the voice", passade på att duscha och äta frukost.

Jag ska snart mata min prinsessa som ligger här brevid mig och vilar, vi ska nämligen åka  till Maxi med Annelie och Oliver som idag är lediga. Jag behöver nya skor, större skor så man kan promenera utan att få skoskav.

Vädret är ännu små mulet men hoppas att solen kommer spricka upp under dagen eftersom att vi ska äta mellanmål uppe på berget, kommer bli en bra dag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0