Gårdagen och Dagen !







Gårdagen ( 110404 )

Gårdagen var en bra dag. Vid två tiden fick jag och Alva besök av min kusin Jane och hennes två barn Alice och Isak. Det bjöds på en massa skratt och fika. Tiden bara sprang iväg och känner att vi borde ses oftare!
Strax efter att kusinen och kusinbarnen hade anlänt kom även Annelie och Oliver förbi på fika, fullt hus men väldigt roligt och barnen lekte så bra med varandra. Längtar tills Alva också kan vara med och leka.

Under kvällen hände inte mycket eftersom att jag var dötrött så vid 21.30 bestämde jag mig för att hoppa i säng och Tony fick ge Alva sista målet innan läggdags. Vid tre tiden när Alva ville ha mat var jag pigg som en lärka, allt kändes så lätt men inte kunde jag gå upp klockan tre på natten utan jag försökte fortsätta sova.

Dagen ( 110405 )

Vi steg upp 7.30 när prinsessan ville ha lite i magen, jag steg upp och tog mig en snabbdusch för att piggna till en aning extra, en kopp Thé på det och jag var i toppform ! Våra planer för dagen ;


  • En snabbsväng till Ica norrmlam
  • BVC 11.30, mäta och väga.
  • Tattoo Martin där Frida och Anton ska möta upp oss.
  • Hem till oss på en fika och Frida och Anton hakar på.
  • Storhandla för mig själv i lugn och ro när sambon kommer hem från jobbet.
Jag återkommer säkerligen senare idag och talar om hur det gick på BVC samt hos Tattoo Martin.



Kommentarer
Jane

Fick aldrig någon bild på Alice när hon höll Alva, så den får du gärna skicka till mej!:)

2011-04-05 @ 09:43:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0