Fullt upp på ett bra sätt :)




Gårdagen ( 110408 )

Dagen startade med ett besök av Martina och vi åt frukost tillsammans, det var verklgen jätte trevligt då det var länge sen vi umgicks utöver jobbet. Frukosten uppäten och det var dags att klä på sig och bege sig ut i blåsten och mot jobbet för ett besök. Jag tror jag talar för både mig och Martina, det känns så bra att komma till jobbet då man verkligen känner hur alla saknar att man är där. Man känner sig så omtyckt och det är nog inte alla arbetsplaster som har det så. Det är inte konstigt att man saknar jobbet när alla är underbart härliga människor !

En snabb runda på staden och jag har nu bokat en tatueringstid. Den 10:e Maj är det dags och efter det får vi se ett resultat och vad det blir. Harry skulle nämligen rita upp två förslag ! :)

Efter en hel morgon och en bit in på eftermiddagen var det dags att träffa nästa personer. Annelie och Oliver, hämtade A på jobbet och sedan vidare för att hämta O på dagis för att sedan snabbt hem och laga mat och invänta besök från vänersborg. Alltid lika trevligt att ses när det väl händer. När kusinerna och deras sällskap åkt hem ...

... Tog Jag och Annelie med barnen på en tripp ut till Hjo för att kolla Mamoff (Morfar) båt, där var också morbror David. Blev en snabb sväng och sedan åkte vi ner till hamnen för att kolla läget.

Ibland kan man undra hur jag lyckades med min körkortsterori, igår blev vi så undrande över en skylt att vi fick kolla på internet. Tackar gudarna för Internet och 3G ;)

Känner verkligen att våren är här, synd bara att det ska blåsa så kraftigt. Håller tummarna för att det kommer avta inom kort ! :)

Alva ler mer och mer när hon tittar på sin Mamma :) ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0