Fullspäckad dag och barnvagn beställd !





Min dag startade klockan 06.00, passade på att duscha och ha lite egentid framför vakna med the voice innan Alva vaknade. Blev matning och sedan bar det av för att hämta Annelie och Oliver för att åka vidare till Maxi. Jag hittade ett par skor och bodys på cubus till prinsessan för kanon priser. Alla bodys 49:- !

En tur upp på berget och hållsdammen för att fika. Några ankor dök upp och Oliver blev överlycklig, då vi inte hade något bröd bjöd vi dom små på choklad muffins men det gick också hem.

Mötte sambon när han slutade utanför barnkupolen för att kolla vagn och vi hittade en som vi båda gillade skarpt. En vagn från ABC-design, cobra. Människor pratar om att man ska köpa dom kända märkerna och att detta är ett känt märke kan jag inte tro men jag går mot strömmen. Det är ju vi som ska ha vagnen och trivad med den , inte dom. Märken i mitt liv spelar inte någon stor roll och man måste testa sig fram i livet. Lägger upp två bilder, en med liggdelen och en med sittdelen. Alla funktioner på vagnen syns inte och jag orkar inte beskriva den just nu. Leveranstiden ligger mellan 10 dagar upp till 3 veckor så förhoppningsvis, 10 dagar? ;)

Jag älskar verkligen barnkupolen, fruktansvärt trevliga. Vi blev bjudna på kaffe och fanta. Fick en badleksak för 199:- som vi tänkte köpa till Oliver. När vi hämtar vagnen kommer vi få med regnskydd, myggnät och en mygghållare om det fanns till denna modellen. Ska bara handla på barnkupolen!

Det blev ett kvällsbesök hos Annelie och Oliver för att ge honom presenten innan det var dags för ett kvällsbad för Oliver och glad blev han för presenten :)












Kommentarer
Katja

Låter som en toppendag :O) Klart Ni ska köpa den vagn Ni vill ha.. O märke är inte allt.. Jag bryr mig inte heller om sånt.. :O)

2011-04-14 @ 23:09:33
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Sanne - Mamma till Lykke

Den var jättefin ju :-)

2011-04-14 @ 23:27:59
URL: http://lykkeochjag.blogg.se/
Alexandra

Jätte fin vagn! Tror dom är rätt populära. Har faktisk sett flera st :) Dock i andra färger.. Vad kostade vagnen? Kram

2011-04-14 @ 23:31:01
URL: http://nattstad.se/AlexandraAndersson
Annelie

De va så mysigt, hela dagen! Och vagnen är super bra ju! Ses i morgon stumpan :)

2011-04-15 @ 01:13:02
URL: http://minegnahuvudroll.blogg.se/
Sanne - Mamma till Lykke

Visst är den :-) Den kostar ju 800 ny på Barnkupolen 400 iallafall :-) Sen är den använd ca 4 ggr bara!

2011-04-15 @ 10:59:56
URL: http://lykkeochjag.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0