Ett leende ! :)






Jag måste verkligen försöka göra ett kort inlägg varje dag , blir så mycket att skriva varannan dag!

Gårdagen ( 110406 )

Vi lyckades ha en pyjamas dag fram till klockan 14.00 när det ringde på dörren, utanför stod min moster och hennes sambo och jag blev glatt överraskad.
Paketet jag väntade på i från Libero kom igår, fanns med en massa bra saker i "start väskan" och jag är glad över att jag hörde av mig till Libero då väskan inte fanns på BB i Skövde. Blivande mammor, bli medlem i Libero klubben och hör av er till dom när era bebisar kommit till världen för i paketet fanns ( som ni också ser på bilderna ) ett paket blöjor, ett paket våtservetter, en söt mössa, skötunderlägg, badolja , en söt leksak man kan sätta på bilstolen eller barnvagnen samt en massa rabatter ! Gratis är bra ! ;)

Alva tittade på mig och log och det kändes himla bra i själen :) ♥

Dagen ( 110407 )

I natt sov prinsessan mellan klockan 03.00 och 09.00 men jag vaknade redan vid 07.00 tiden och trodde hon snart skulle vakna så jag gjorde allt för att piggna till men vaknade hon, Nej! Nästa gång ska jag inte lyfta mig från sängen förrens hon förmedlar att hon är hungrig. Hoppas detta med hennes sömn håller i sig för då blir Mamman glad ! :)

Vi har största delen av dagen vart med Annelie och Oliver, vi var ute en sväng på deras trädgård men attan vad de har blåst i dag. Inte alls kallt men en jobbig blåst men ute var vi och det gjorde susen för kroppen. Oliver sprang omrikng och plocka sten och blommor medan Alva låg och sov så skönt i bilstolen.

Alva ligger nu och sover efter att ha badat vilket verkligen var behövligt då hon total spydde när Tony kom hem från jobbet, tror all ersättning hon åt innan kom upp.

Jag sitter nu här och väntar på att Martina ska komma på besök, ska bli himla trevligt ! :)


Kommentarer
Alexandra

Jag tror det är bäst att göra så! :) hehe tack! Jag köpte vanliga always ultra (normal) och always ultra nattbindor.. Hoppas det räcker, annars får jag köpa andra :) Hur länge blödde du? eller du kanske gör det fortfarande?



2011-04-07 @ 22:41:30
URL: http://nattstad.se/AlexandraAndersson


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0