En dag med Oliver !








Gårdagen ( 110409 )

Startade dagen klockan 07.00 pigg som en lärka tack vare min sambo som tog nattmatningen. ♥
Det blev en kopp Thé och bloggning för min del innan det var dags att åka bort mot A för att hämta O som skulle spendera dagen och natten hos oss. Det var första gången sen Alva föddes. O är så snäll mot Alva, allt gick bra! Vi åt frukost och sedan åkte vi mot Hentorp för att hämta Ida och sedan vandra bort till lekplatsen inne i Hentorp, en bra lekplats och tiden gick fort. Vädret var underbart men det blåste lite kyligt. Alva låg i vagnen och sov så gott medan barnen lekte för fullt.

Hem till Tonys syster en sväng igen innan det var dags att åka hem för att laga mat. Oliver hoppade stutsmatta tillsammans med Ida och det tyckte han var himla kul och helt slut blev han och somnade i bilen på väg hem vilket inte slutade bra eftersom att han behövde fortsätta vila hemma men det tyckte inte han.. tillslut somnade Prinsen!♥

Vi gick till affären för att köpa glass och välling. Tror ni dom hade "Olivers välling" på ICA Norrmalm, Nej! Handlade de vi skulle och sedan tog Tony och Oliver en promenad bort till Maxi för att köpa välling. Bolibompa innan läggsdags att här sitter vi nu på morgonen. Oliver kollar Playhouse Disney och jag passar på att blogga. Jag vaknade klockan 07.00 av att Oliver ropade - Iiiiiia Iiiiia Iiiiia för full hals, dags att stiga upp ;)
Underbara unge ! :) ♥ Underbar känsla att vakna när någon ropar ens namn :) ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0