Den bästa Bebisen och Barnet !









Jag kommer alltid älska mitt eget barn mest men mosters älskling kommer inte långt ifrån. Han är en helt underbar kille som nu börjat se efter sin lilla kusin mer och mer.

  • När Alva är ledsen ger han skrulle till henne.
  • Han vill ge sin napp
  • När vi satt och åt blev Alva ledsen i bilstolen och Oliver viller ner för att trösta Alva.
  • Hjälper mig att hämta en ny blöja.
  • Vill vara med och hålla nappflaskan.

Jag kunde inte tro att det skulle bli så här bra på så kort tid med det är ju helt underbart att det gick så mycket fortare än vad jag trott. ♥ Oliver kallar Alva för "Bebis" även om han kan säga hennes namn och Oliver anser att det är hans bebis, Frågar man vems bebis det är säger han, " Min " fast på sitt eget vis ;)

Oliver går ofta för att titta till Alva för att se så hon har det bra. Pussar henne gärna och gosar massor.
Igår när vi hade vart i Hjo gnydde Alva lite granna och väl hemma ser vi att Oliver kastat över skrulle till Alva så hon skulle bli glad igen.

Jag vet att Alva kommer se upp till Oliver massvis när hon växer upp och vill vara med mera, Oliver och Alva kommer bli bästisar och det ska hålla i länge ♥

Oliver och Alva, dom bästa barnen!


Kommentarer
Anonym

Hur vore livet utan barnen.. De är helt underbara! <3 jätte fint inlägg älskade syster! Tack för hjälpen puss

2011-04-10 @ 21:00:56
URL: http://minegnahuvudroll.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0