Barnavårdcentralen






Vilket härligt väder det var igår, kändes sommaren var här. På förmiddagen tog vi en promenad till BVC för 1 månads kontroll och Mammas prinsessa hade vuxit bra och följer sin kurva som hon ska.
Det fick bli en promenad efter bvc.  Tog vägen genom havstena och satte oss vid dammen för att sola ansiktet och bara njuta av den härliga värmen.

Vikt : 3.535g
Längd : 54cm
Huvudomfång : 36.5


Annelie och Oliver dök upp efter jobb och dagis då dom skulle vara barnvakt åt Alva för en timma innan Tony kom hem från jobbet. Jag jobbade nämligen igår kväll och det gick kanon, inte kan man tro att jag vart i från jobbet!





Har för övirgt hittat en trevlig app, finns en massa fina ramar som man kan piffa upp foton med. Det finns en app som är gratis och en som kostar men gratis appen jag använder räcker väl, finns en massa ramar att välja mellan, imikimi LITE




Tack för mig !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0